chibisuke's Manga
take a look at chibisuke's AnimeWant to read▲▼ |
Bad Company (manga) Fortsättningen på GTO |
GTO: The Early Years (manga) Fortsättning på Bad company |
Hunter × Hunter (manga) Eftersom serien forsätter efter animen... |
Magic Kaito (manga) Fortsättningen på Conan |
Neon Genesis Evangelion: Angelic Days (manga) Fortsättningen på Evangelion |
Rave Master (manga) Eftersom att mangan är längre än animen... |
Yahiko no Sakabato (manga) Fortsättning på Rurouni Kenshin |
Yu-Gi-Oh! Duelist (manga) Fortsättningen på Yu-Gi-Oh! |
Read some▲▼ | Rating▲▼ |
Air Gear (manga) | Masterpiece |
Bleach (manga) Tyckte inte den fallde mig i smaken, valde att se animen i stället! |
Decent |
Case Closed (manga) En väldigt bra deckar serie |
Excellent |
Chobits (manga) En väldigt bra serie, dock lite mycket etchi... |
Masterpiece |
Death Note (manga) | Very good |
Girl Got Game (manga) Power! är väldigt bra! |
Very good |
GTO (manga) Super bra serie, ett måste för alla! |
Masterpiece |
I.N.V.U. (manhwa) Ganska bra serie... |
Good |
Kill Me, Kiss Me (manhwa) Så rolig denna serien är... :P |
Very good |
Love Hina (manga) En av de bästa manga serierna.. |
Masterpiece |
Naruto (manga) Dålig översättning, en bra serie... |
Masterpiece |
Negima! Magister Negi Magi (manga) Från skaparen av Love Hina, sedan har jag hört bra om den... |
|
Neon Genesis Evangelion (manga) Super bra serie... |
Excellent |
One Piece (manga) En av de bästa manga serierna som har gjorts... |
Masterpiece |
Ranma ½ (manga) Väldigt bra serie... |
Excellent |
Rebirth (manhwa) Väldigt bra serie, men jag vet inte... Svår förstådd... |
Decent |
Rurouni Kenshin (manga) Väldigt bra serie |
Good |
School Rumble (manga) Ganska bra serie, men inget måste |
Good |
Shaman King (manga) Väldigt bra serie, ett måste... |
Masterpiece |
Tokyo Mew Mew a la Mode (manga) Fortsättnings serien på Tokyo mew mew |
|
Yu-Gi-Oh! (manga) Mangan är jätte bra... (Magic Wizard fjantet är inte lika mycket där) |
Very good |
Read all▲▼ | Rating▲▼ |
D.N.Angel (manga) En väldigt bra serie, slutar dock väldigt plötsligt... |
Excellent |
Demon Diary (manhwa) Väldigt bra och komisk serie... |
Masterpiece |
Dragon Ball (manga) Väldigt bra serie... |
Very good |
Kajika (manga) Väldigt bra... |
Very good |
Sand Land (manga) Ett måste! |
Masterpiece |
Time Stranger Kyoko (manga) Väldigt bra tjej serie... :P |
Very good |
Tokyo Mew Mew (manga) Väldigt bra tjej serie... :P |
Good |
Will not finish▲▼ | Rating▲▼ |
Blade of the Immortal (manga) Jag tyckte illa om denna serien i början, men började gilla den mer och mer, men så tog de bort den från manga mania... Bläää! |
Decent |
Dragon Drive (manga) Vallde bort denna mot animen... |
Very good |
Fushigi Yûgi (manga) Nja, inte min stil direkt... |
Not really good |
Phantom Thief Jeanne (manga) Pocket: 3 | Nja, jag vet inte... Svår förståd! |
Decent |
Ragnarok (manhwa) Pocket: 2 | Fattar nada... |
Weak |
Samurai Deeper Kyo (manga) Pocket: 1 | Ganska bra |
Good |
Snow Drop (manhwa) Pocket: 2 | Ganska bra serie... |
Not really good |